19.3.2012

Syntymäpäiväsankareita

190312
Parin päivän päästä blogini juhlii kolmivuotissynttäreitään. Kolme vuotta sitten olin ensimmäisen vuoden mediatutkimuksen opiskelija, joka koki tarpeellisena alkaa etsimään itselleen jotain luovaa tekemistä. Tein ensimmäisen blogimerkintäni sinä päivänä kun ostin tuon vieläkin käytössä olevan ensimmäisen järjestelmäkamerani. Muistan että kun olin ensimmäistä kertaa ulkona harjoittelemassa kameran käyttöä ajattelin, että nyt voin kuvata ihan mitä vain. Tässä blogissa on esillä kaikki mitä tuo ihan mitä vain on näiden vuosien aikana ollut. Nyt olen gradua aloitteleva neljännen vuoden mediatutkimuksen opiskelija, jolle valokuvauksesta on tullut pysyvä nautinto ja blogin pitämisestä tärkeä osa sitä.

Kiitokset kaikille niille, jotka tähän blogiin eksyttyään ovat tänne uudelleen palanneet!

Seuraavaksi ohjaan valokuvausmotivaationi tekemään tällä viikolla 80 vuotta täyttävälle ukilleni syntymäpäiväkortin.

7 kommenttia:

  1. Voi kuinka jännittävä elinkaari sun blogilla on! Jotenkin tuo tarina hellyyttää mua kovasti. :D

    VastaaPoista
  2. Hurraa! Sun blogi on mun ihan suosikkeja.

    VastaaPoista
  3. Hei kiitos teille kaikille! Kiva kun on kommentoivia lukijoita täällä seurana! :D

    VastaaPoista
  4. Moi! Pitkästä aikaa päätin tulla katsomaan kuvasatoa (tai kuvastoa?). Hienoa nähdä, että kykysi ja innovaatiosi vain jatkavat nousua aivan uusiin sfääreihin. Muistahan pitää erinomaista tasoa yllä vastaisuudessakin ja erittäin myöhästyneet onnittelut kolmivuotiaalle blogille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnittelut vastaanotettu!:) Sä olitkin yks mun ensimmäisistä seuraajista kolme vuotta sitten, joten arvostan valtavasti jos oon sun mielestä kehittynyt. Tuntuu, että bloggaaminen on osasyy sille, että harrastus ja into pysyy hengissä. Pitää yrittää jatkossakin pitää tavoitteet korkealla, kiitos vielä!

      Poista