9.10.2011

Kesäkaverit

kesä1

kesä2

kesä3

kesä4

kesä5

kesä6
Syksyn läsnäolon tajuaminen iski taas armottomasti vasten kasvoja tänään, kun iltavuoron jälkeen yritin lakaista liikkeen lattiaa puhtaaksi ruskeista vaahteranlehdistä. Muita syksyn merkkejä ovat mm. kesäkenkien rusketusraitojen häipyminen jalkaterästä ja se, että vaatekaappini kivojen vaatteiden sijasta tahdon joka päivä pukea päälleni ison, ruman, harmaan ja lämpimän villapaidan. Päädyin kaivamaan kuvakansioista kesän hyvien hetkien synnyttämiä tilannepotretteja.

Kuva 1: Laura ja Kaisu vappuna Taidemuseonmäellä. Ensimmäinen yliopistovappuni, jolloin en joutunut olemaan töissä. Kuva 2: Vanha ystäväni Kerttu tuli Helsingistä vierailulle Turun kesäyöhön. Ensimmäinen valokuva Kepan upeasta uudesta tukasta. Kuva 3: Annan kanssa Kirjakahvilassa. Söimme puoliksi suuren palan suklaa-karpalokakkua. Muistan tämän koska se oli niin hyvää. Kuva 4: Veeran kanssa Ruisrockissa. Veera johdattaa minut aina hurmioitumaan keikoille, joille oma musiikkimakuni ei minua osaa johdattaa. Kuva 5: Laura postittaa postikortteja Edinburghissa. Kirjoitimme kortit Bristolissa, mutta meiltä kesti melkein viikko saada ne lähetettyä. Kuva 6: Kesän viimeinen päivä Ruissalossa Kaisun kanssa. Taisin kiipeillä puunrungolla tai jotain.

Huh, tajusin juuri että en ole koskenut digijärkkäriin sitten elokuun. Syy ei ole laskeneen kuvausinspiraation, vaan nousseen opiskelumotivaation.

4 kommenttia:

  1. hahah muistat kakun myös siksi että oon vielä velkaa sulle siitä :D:D oot ihQQQQQ

    VastaaPoista
  2. MITÄ?! Ihan tosi!?:D En ois muistanu ollenkaan! Mut hei eiköhän sun velka oo aika reilusti korjattu sillä, että vaivauduit hakemaan mulle Spice Girls polaroidkameran vaan koska mulla oli joku lapsuuden fiksaatio siihen. Eli olen ikuisesti kiitollinen siitä ja näköjään hyvä vaan että tarjosin sulle kakun ;)

    VastaaPoista
  3. Täysin vieraita tilanteita ja ihmisiä minulle, mutta vähän haikea fiilis tuli silti! Tunnelmat näissä! Niistä tykkään. Rakastan syksyä siinä missä kesästä vain pidän paljon, mutta silti, Ruissi-kuvasta tuli järjetön kesähaikeus. Se varmaan onkin mun lemppari näistä. Voisko vaan nyt päästä festareille?!!

    VastaaPoista
  4. Oi kiitos! Mä nyt vastaan tänne vaikka parin tunnin päästähän me jo nähdään!:) Mä oon kanssa aina ollu niin innokas festarikävijä, että heti tulee kesähaikeus, kun näkee festarikuvia. Mä odotan vesi perjantaista Anna Calvin Tavastian keikkaa, kun tulee väistämättä tän kesän Ruissi mieleen. Nyt vasta huomasin, että sun kommentointiongelma ratkesi. Jes, hyvä että saatoin olla avuksi! :)

    VastaaPoista